«

»

Print this نوشته

۱۵ سال تجربه شخصی

.

.

به  “دردآشنا”،  وبسایت دردآشنایان، خوش آمدید.

.

به روز رسانی: آبان ۱۳۹۸

.

شما تنها نیستید.

مراقبین بیشماری با این درد دست به گریبانند.  من خود متجاوز از ۱۵ سال است به امر مراقبت از همسرم که به نوعی دمانس مبتلاست مشغولم. برای اطلاع بیشتر، مقاله  درباره نویسنده را مطالعه کنید.

درد مراقب را  فقط کسانی درک می‌کنند که خود به دردی مشابه مبتلا شده‌اند.  فقط دردآشنایان می‌توانند با در میان گذاردن تجربه‌ها و راهکارهای عملی خود،  مراقبی را که در نیمه راه درمانده و نا امید شده است، به ادامه راه تشویق و راهنمایی کنند.  بر همین باور وبسایت www.dardashna.ir را که مجموعه‌ای از تجربیات شخصی من و حکمت گروهیِ سایر مراقبین دمانس و پزشکان متخصص است، راه‌اندازی کردم تا راهنمایی مطمئن و مشاوری کارآزموده در خدمت سایر مراقبین فارسی زبان باشد.   

به منظور اطمینان از صحت اطلاعات درج شده در این وبسایت، از راهنمایی با ارزش آقای دکتر کاوه شفیعی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بهره برده‌ام. برای اطلاع بیشتر، مقاله هیات مشاور و پشتیبان را مطالعه کنید.

اقدامات بیشماری وجود دارند که می‌تواند این دوران و مدیریت آنرا  برای ما و بیمار آسان‌تر کند. خاطرات شیرین بسیاری وجود دارند که می‌توانیم در طول دوران بیماری بوجود آوریم و برای همیشه زنده نگاه داریم. در روز سختی هم می‌توانیم به جنبه‌های مثبت مشکلات توجه کرده تحمل درماندگی را آسان‌تر کنیم.  

و     

بشنو از “دردآشنا” ای همچو من

شرحی از دردی که کاهد جان و تن

 

شاید این همدردی و هم‌صحبتی

مرهمی باشد به زخم ما و من

 

برای تماس با ما،  کلیک کنید

 

Permanent link to this article: https://dardashna.ir/?p=880

پاسخ دهید